به سایت دکتر حسن اکبری خوش آمدید

…هوالشافی…

تلفن دریافت نوبت

021-91302356

چرا دهکده مثلث سلامت دکتر حسن اکبری تاسیس شد؟

 

محیط درمانی با کیفیت به عنوان یک عامل مهم در بهبود سلامت بیماران شناخته می شود که در طب سنتی نیز تاثیر بسزایی در بهبود بیمار دارد. محیط درمانی باید شامل امکانات و تجهیزات مورد نیاز، رویه‌های بهداشتی، ارتباط با پرسنل درمانی و سایر عوامل مرتبط با بهبود بیماری باشد. دهکده مثلث سلامت دکتر حسن اکبری متخصص طب سنتی و متخصص آسیب شناسی سلولی که توسط ایشان در 10 تیرماه 1396 تاسیس شده است، سعی کرده است تا محیطی مطلوب و منطبق بر ارزش های طب اسلامی ایرانی برای درمان بیماران فراهم نماید.

ما سعی کرده ایم تا با ایجاد یک محیط درمانی با کیفیت به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر تسریع بهبود بیماران تاثیر گذار باشیم. به طور مثال می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  1. کاهش استرس: یک مطب یا کلینیک خوب می‌تواند به کاهش استرس بیماران کمک کند. محیطی آرام و صمیمی با تمرکز بر آرامش و راحتی، می‌تواند باعث کاهش تنش و استرس بیمار شود که این در واقع باعث سرعت بهبودی ایشان می‌شود.

  2. تسهیل درمان: همچنین یک محیط درمانی با کیفیت می‌تواند در تسهیل روند درمان و بهبود بیماری کمک کند. تجهیزات مدرن و امکانات بهداشتی مناسب، می‌توانند برای پزشکان و پرستاران محیط کار مناسبی فراهم کنند و با این کار به کیفیت درمان و بهبودی بیمار کمک کنند.

  3. تحریک خود بهبودی: محیط درمانی با کیفیت می‌تواند به خود بهبودی بیمار کمک کند. یک محیط آرام و خوشایند، می‌تواند تحریکی برای بیماران ایجاد کند تا خودشان نیز به بهبودی و درمانشان کمک کنند و انگیزه و همکاری آن ها را افزایش دهد.

  4. افزایش رضایت بیمار: یک محیط درمانی با کیفیت، می‌تواند به افزایش رضایت بیمار از درمان کمک کند.  

  5. ایجاد محیطی طبیعی، شاد و زیبا برای بیمار و همراهان وی در طی زمان حضور در دهکده
  6. آشنایی بیمار و همراهان وی با محیط شبیه سازی شده دهکده ( پرورش دام و طیور در ابعاد کوچک، نانوایی، درختان میوه و …)
  7. فضایی با معماری ایرانی و طراحی زیبا

دهکده مثلث سلامت دکتر حسن اکبری تاسیس شد تا علاوه بر ایجاد محیطی مناسب جهت درمان بیماران، احیاگر ارزش های طب اسلامی – ایرانی در درمان و سلامت باشد و بتواند از آن ها بهره گیرد. این مجموعه شامل قسمت های مختلفی نظیر: مطب دکتر اکبری، اقامتگاه، غذاخوری، عطاری، دمنوش خانه، دامداری سنتی و سایر قسمت ها می باشد.